TYÖMME
Luomme tilan kestävän asiakassuhteen rakentamiselle
Hyvä asiakaskokemus rakentuu aina vuorovaikutuksessa. Tämän vuoksi arvostavien vuorovaikutussuhteiden luominen ja ylläpitäminen ovat keskeinen osa sosiaalisesti kestävää liiketoimintaa.
Kestävä ja vastuullinen asiakassuhde edellyttää luottamusta, syvällistä vuorovaikutusosaamista, empatiataitoja sekä vilpitöntä halua ymmärtää asiakkaan tarpeita. Toisinaan tämä voi tarkoittaa liiketoiminnan uudelleenajattelua ja totuttujen toimintatapojen haastamista. Asiakassuhteiden rakentamisen valmennuksessa onkin tärkeää asettua yhteisen oppimisen tilaan, jossa työyhteisö voi tarkastella ja kehittää toimivien asiakassuhteiden edellytyksiä.
Toteutimme Länsi-Uudenmaan
Säästöpankille asiakaskokemusvalmennuksen
Meillä oli ilo suunnitella ja toteuttaa pitkäaikaiselle asiakkaallemme Länsi-Uudenmaan Säästöpankille valmennus, jossa syvennyttiin ymmärtämään asiakaskokemusta ja jossa myös tarkasteltiin omia ajattelu- ja toimintatapoja asiakassuhteiden rakentumisessa.
Valmennus suunniteltiin pankin myynnin johtamisen ja osaamisen kehittämisestä vastaavien henkilöiden toiveita kuunnellen. Yhden päivän valmennukseen osallistui pankista 15 henkilöä.
IDG:n osa-alueet,
joita vahvistettiin
Oleminen
Ajattelu
Suhde muihin
Yhteistyö
Toiminta

”Oli ilo osallistua valmennukseen, jossa asiantuntijoiden vahvuuksia vahvistettiin entisestään ja valmentaja sai omalla asenteellaan osallistujat haastamaan itsensä ja heittäytymään täysillä!
Saimme valmennuksesta arkeemme työkaluja, joita olemme kerranneet asiantuntijoiden kanssa myös valmennuksen jälkeen.”